Gyakori kérdések

1. Hogyan rendelhetek?

 A megrendelés elhelyezéséhez a www.tiara.ro webhelyen csak annyit kell tennie, hogy a terméket / termékeket a bevásárlókosárba adja hozzá, hogy jelölje be a kötelező dobozokat: "Egyetértek a feltételekkel", hogy megnyomja a "Megrendelés befejezése" gombot , A kapcsolattartási adatok és a kézbesítési adatok megadásához, a fizetési módszer kiválasztásához, amely után a megrendelést teljesítheti. A megrendelés befejezése után automatikusan megkap egy megerősítő e -mailt, ahol követheti a megrendelését. Ha még nem kapott megerősítő e -mailt, azt javasoljuk, hogy jelentkezzen be a spambe.

Egyéb rendelési módszerek:

- Telefon: 0760 769 769

- Privát üzenet útján a Facebook Messenger / Instagram -on

- E -mailben: contact@tiara.ro

2. Van -e minimális rendelési érték?

A minimális megrendelés 35 lei.

3. Hogyan mondhatom el / módosíthatom a megrendelést?

Normális, ha megváltoztatja magát. Ha megrendelését még nem szállították, és el akarja adni vagy megváltoztatni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy írjon e -mailt a contact@tiara.ro címen, hogy törölje / módosítsa. Ha megrendelését már kiszállították, akkor már nem törölhetjük / módosíthatjuk.

4. Hogyan változtathatom meg a szállítási címet?

Ha megrendelését még nem dolgozták fel, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és megváltoztatjuk azt, de ha megrendelése szállít, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a futárral, hogy megváltoztassa a címet.

5. Hogyan fizethetek?

A megrendelés végén 2 változat között választhat:

- Online fizetés a kártyával (kizárva a revolut)

- visszatérítés a futárnál

6. Milyen garanciával rendelkezik a termékek?

Termékeink részesülnek egy garanciából 30 nap a kézbesítés napjától számított. A megfelelés garantálása nem befolyásolja a fogyasztói törvény által biztosított jogokat, és összhangban áll a Go 21/1992. Sz. No. 449/2003 és törvény 296/2004.

7. Hogyan használhatom a "kedvezménykódot"?

Ha kap egy kedvezménykódot, akkor beírhatja azt a "Kedvezménykód" mezőbe, mielőtt kitölti a kézbesítési adatokat. Ez nem kötelező, és nem halmozódik más kódokkal és/vagy ajándéktermékekkel!

8. Mik a szállítási költségek?

A kézbesítés az országban 16,9 lei, további km adózás nélkül. A 249 LEI -nél nagyobb megrendelések esetén a kézbesítés ingyenes.

9. Mennyi a szállítási idő?

A szállítási idő 1-3 munkanap. A zsúfolt időszakokban, mint például a fekete péntek vagy az ünnepek, meghosszabbítható 3-5 napra.

10. Hogyan cserélhetek egy terméket?

Ha egy terméket szeretne cserélni, hogy értesítsen minket erről a szándékról a contact@tiara.ro e -mail címen, és ugyanakkor jelölje meg a kívánt terméket cserébe. Figyelem! A csere csak egy másik vagy annál nagyobb értékű termékkel készül. A csere cseréje 16,9 lei.

10. Hogyan adhatok vissza egy terméket?

Az indok meghívása nélkül 14 napon belül visszaküldhet egy terméket. Ha meggondolta magát, akkor el kell viselnie a visszatérési költségeket. Bármely futárgyártó cégen keresztül elküldhető, amelyet a csomag címére szeretne. A termékeket csomagolni kell a kartondoboz, tartalmazzák azokat a csomagokat, amelyekben megkapta őket, és nem mutatnak be a viselkedés nyomait. Mielőtt visszaadná a csomagot, kérjük, töltse ki ezt Visszatérő űrlap .

ÓVATOS ! Ne küldje el a csomagot a román poszton keresztül.

 

11. Mit tegyek, ha hibás terméket kapok?

Ha hibás terméket vagy a megrendelt terméket nem kapott, akkor 24 órában értesítenie kell minket e -mailben a contact@tiara.ro címen a támogató képpel, és a legrövidebb időn belül ingyenesen megváltoztatjuk.

 

12. Meddig kaphatom vissza a pénzemet?

A törvény szerint a pénz visszatérítésének ideje legfeljebb 14 nap, és kizárólag bankszámlán kerül vissza. Kérjük, adjon meg egy érvényes IBAN -t e -mailben, a visszatérési űrlap kitöltése után.

13. Visszatérhetek, ha már nincs az eredeti dobozom?

Igen, visszaadhatja a termékeket bármilyen más dobozban. A műanyag zacskókba visszaküldött termékeket elutasítják.

14. Mit tegyek, ha több terméket rendeltem, és csak egy részt akarok visszaadni?

Bármely terméket visszaadhat a megrendelésből, mindaddig, amíg ezek nem részei a promóciós készleteknek (1+1 ajándék), ingyenes vagy ingyenes termékkedvezményes csomagok vagy az "Outlet" kategóriában.